headerasila

BLOGdagi yangi yozuvlar

Ortiqcha vazn miqdorini hisoblash

Ingliz   Metrik
lbs
ft   in

Sayt rivojlanishi uchun!

Amount: 

Ozib, qayta semirib ketmaslik uchun oddiy maslahatlar

Ozib, qayta semirib ketmaslik uchun oddiy maslahatlar

Ozish qiyin jarayon bo'lsa-da, unga ko'pchilik erisha oladi. Bir hafta och yursangiz 2-5 kg gacha yo'qotish mumkin. Lekin muammo shundaki, bu 2-5 kg 1 hafta o'tmasdan ortig'i bilan yana qaytib keladi. Qarabsiz-ki ozganingiz, o'zingizni shuncha qiynaganingiz befoyda bo'lib chiqadi. Ozib, qayta semirib ketmaslik uchun to'g'ri ozish kerak. Quyidagi qoidalarga amal qiling.

1 - qoida

Yotishdan oldin 3 soat ovqatlanmang. Uyquda kalloriyalar yoqqa aylanadi.

2 - qoida
Ko'p suv iching. Ovqat tez hazm qilinib yoqqa emas, energiyaga aylanishi uchun kuniga kamida 3 litr suv iching.

3 - qoida
Yog'lardan yiroq bo'ling. Yog'lar kalloriyaga eng boy mahsulotdir. Ayniqsa go'sht va sutdagi yog'lar badan ter osti yog'iga tez aylanadi.

4 - qoida
Bir o'tirishda ko'p emas, balki tez-tez oz-ozdan ovqatlanish kerak.

5 - qoida
Jismoniy tarbiya bilan har kuni shug'ullaning. Masalan, haftada 2 marta basseynda suzish yaxshi, lekin ozish uchun foydasi katta emas. Ozmoqchi bo'lsangiz, jismoniy mashg'ulotlarni har kuni o'rtacha og'irlik bilan bajarish lozim.

6 - qoida
Meva va sabzavotlardan ko'p iste'mol qiling. Ozayotgan organizm vitaminlarga ehtiyoji katta bo'ladi. Meva va sabzavotlardagi tabiiy vitaminlar organizm tomonidan oson qabul qilinadi, undan tashqari ovqat hazm qilish sistemasiga ijobiy ta'sir ko'rsatadi.

7- qoida
O'zini erkalash. Ozayotganda odam istagan narsasini yeya olmaganidan xafa bo'ladi. Shuning uchun haftada bir marta o'zingiz istagan mazali yeguliklardan me'yorida yeyishingiz mumkin. Shunda ozish stressga aylanmaydi.

Shuni unutmang, qancha sekin ozsangiz, natijasi shuncha uzoq davom etadi. Bir haftada yoki 1 oyda ozishni niyat qilsangiz, u holda keyingi 1 oyning ichida yo'qotgan vazningizdan yanada ko'proq killogramga semirishingizni inobatga oling.

8-qoida
Dam olish. Agar har kungi jismoniy mashg'ulotlar, me'yoridan kam ovqatlanish sizni psixologik va jismonan holsizlantirib qo'ygan bo'lsa, organizmingizga dam bering. Bir-ikki kun davomida jismoniy mashg'ulotlar qilmasdan, o'rta me'yorda ovqatlaning.

9-qoida
"Fast food", ya'ni tez tayyor bo'ladigan gamburger, qovurilgan kartoshkasi kabi yeguliklardan voz keching. Ularning 80% hazm bo'lmay yoqqa aylanadi.

10-qoida
Ovqatlanish me'yorini biling. Ozayotgan paytingizda ovqatdan butunlay voz kechib emas, balki ar doimgi ovqatlanadigan portsiyani yarmini yesangiz maqsadga muvofiq bo'ladi.

Tavsiya qilamiz:
Qorin ketqazish mashg'ulotlari
Ayollarda tuqqandan keyin qorni chiqib qolishi tabiiy holat. Lekin osilib turgan qorin yoqimsiz ko'rinishi mumkin. Quyid
Semirtiradigan mahsulotlar
Oddatda ayrim mahsulotlarni ko'p yesangiz ham semirmaysiz, lekin ayrimlarini kunda yeb tursangiz vazningiz nihoyatda ko'
Ozish uchun nima qilish kerak?
Ozish uchun aslida oddiy narsalar bizni katta natijaga olib kelar ekan.
Ozdiradigan sho'rva yoki 1 haftalik dieta
Ushbu dietani asosida ozdiradigan sho'rva yotadi. Ushbu sho'rvani kun mobaynida istagancha yeyish mumkin. Qancha ko'p ye

Izoh yosish huquqingiz yo'q

Ozish va go'zlallik sirlari

Sevimli dieta "Sevimli" dieta

Ushbu dieta 1 haftaga mo'ljallangan bo'lib, uning natijasida 5 kg vazn yo'qotish imkoniyati mavjud.  [ ... ]

davomi...
Qishda ovqatlanish tamoyili Qishda ovqatlanish tamoyili. S...

Rossiyalik shifokor Sergey Agapkinning fikricha, qishda odam ko'proq ovqat yeyishining sababi uning  [ ... ]

davomi...

Oilaviy hordiq maskanlari

Shum bola o'yingohi Shum bola o'yingohi

Bolajonlar uchun yopiq o'yingoh bo'lib, tarkibidagi katta hajmga ega ajoyib o'yin maydonchasi, gorka [ ... ]

davomi...
Bobur nomidagi park Bobur nomidagi park

Ushbu park oilaviy hordiq chiqarish uchun ajoyib maskan. Parkda kachelyalar mavjud, ajoyib ko'lda qa [ ... ]

davomi...
TOP

Bizga qo'shiling: facebook twitter flickr

 

Uzbaby.uz © 2009-2014 Saytdagi materialni qayta chop etish O'zbekiston Respublikasi 

qonunchiligiga binoan qat'iyan taqiqlanadi.


konkurs