headerasila

Система Orphus

BLOGdagi yangi yozuvlar

Ortiqcha vazn miqdorini hisoblash

Ingliz   Metrik
lbs
ft   in

Ozib, qayta semirib ketmaslik uchun oddiy maslahatlar

Ozib, qayta semirib ketmaslik uchun oddiy maslahatlar

Ozish qiyin jarayon bo'lsa-da, unga ko'pchilik erisha oladi. Bir hafta och yursangiz 2-5 kg gacha yo'qotish mumkin. Lekin muammo shundaki, bu 2-5 kg 1 hafta o'tmasdan ortig'i bilan yana qaytib keladi. Qarabsiz-ki ozganingiz, o'zingizni shuncha qiynaganingiz befoyda bo'lib chiqadi. Ozib, qayta semirib ketmaslik uchun to'g'ri ozish kerak. Quyidagi qoidalarga amal qiling.

1 - qoida

Yotishdan oldin 3 soat ovqatlanmang. Uyquda kalloriyalar yoqqa aylanadi.

2 - qoida
Ko'p suv iching. Ovqat tez hazm qilinib yoqqa emas, energiyaga aylanishi uchun kuniga kamida 3 litr suv iching.

3 - qoida
Yog'lardan yiroq bo'ling. Yog'lar kalloriyaga eng boy mahsulotdir. Ayniqsa go'sht va sutdagi yog'lar badan ter osti yog'iga tez aylanadi.

4 - qoida
Bir o'tirishda ko'p emas, balki tez-tez oz-ozdan ovqatlanish kerak.

5 - qoida
Jismoniy tarbiya bilan har kuni shug'ullaning. Masalan, haftada 2 marta basseynda suzish yaxshi, lekin ozish uchun foydasi katta emas. Ozmoqchi bo'lsangiz, jismoniy mashg'ulotlarni har kuni o'rtacha og'irlik bilan bajarish lozim.

6 - qoida
Meva va sabzavotlardan ko'p iste'mol qiling. Ozayotgan organizm vitaminlarga ehtiyoji katta bo'ladi. Meva va sabzavotlardagi tabiiy vitaminlar organizm tomonidan oson qabul qilinadi, undan tashqari ovqat hazm qilish sistemasiga ijobiy ta'sir ko'rsatadi.

7- qoida
O'zini erkalash. Ozayotganda odam istagan narsasini yeya olmaganidan xafa bo'ladi. Shuning uchun haftada bir marta o'zingiz istagan mazali yeguliklardan me'yorida yeyishingiz mumkin. Shunda ozish stressga aylanmaydi.

Shuni unutmang, qancha sekin ozsangiz, natijasi shuncha uzoq davom etadi. Bir haftada yoki 1 oyda ozishni niyat qilsangiz, u holda keyingi 1 oyning ichida yo'qotgan vazningizdan yanada ko'proq killogramga semirishingizni inobatga oling.

8-qoida
Dam olish. Agar har kungi jismoniy mashg'ulotlar, me'yoridan kam ovqatlanish sizni psixologik va jismonan holsizlantirib qo'ygan bo'lsa, organizmingizga dam bering. Bir-ikki kun davomida jismoniy mashg'ulotlar qilmasdan, o'rta me'yorda ovqatlaning.

9-qoida
"Fast food", ya'ni tez tayyor bo'ladigan gamburger, qovurilgan kartoshkasi kabi yeguliklardan voz keching. Ularning 80% hazm bo'lmay yoqqa aylanadi.

10-qoida
Ovqatlanish me'yorini biling. Ozayotgan paytingizda ovqatdan butunlay voz kechib emas, balki ar doimgi ovqatlanadigan portsiyani yarmini yesangiz maqsadga muvofiq bo'ladi.

Tavsiya qilamiz:
90-kunlik dieta
Bu dieta 3 oy davomida tutilishiga qaramay juda oson o'tkaziladi. Bundan tashqari uning natijasi uzoq vaqt mobaynida saq
Qishdan so'ng ozish yo'llari
Qish davomida har bir inson vazni o'rtacha 2 dan 5 kg gacha oshadi. Buning sababi asosan organizmdagi modda almashinuvid
Ozayotganlar qiladigan asosiy xatolar
Ozayotganlarda sog'lig'ini buzib qo'yish havfi katta bo'ladi. Shuning uchun ozayotgan qiladigan asosiy xatolarni hamma o
30 yoshdan oshganlar uchun dieta
Bu dieta professional dietolog tomonidan tuzilgan bo'lib uning asosida vitamin va minerallar yotadi.

Izoh yosish huquqingiz yo'q

Ozish va go'zlallik sirlari

Monodieta Monodieta

Monodieta deganda ozish uchun kuni bilan faqat bir mahsulotni yeyishga aytiladi. Ya'ni kuni bilan fa [ ... ]

davomi...
sigaret va bola Bola oldida chekish ta'qiqlana...

Ota-onalar farzandi uchun ko'p narsa qilishga tayyor. Tumandagi eng zo'r maktabga yuboradilar, betob [ ... ]

davomi...

Oilaviy hordiq maskanlari

Akvalend Solnechniy gorod (suv va sog'l...

Qishiki, yozgi va bolalar uchun mo'ljallangan yuqori sifatli, jahon standartlariga mos keladigan suv [ ... ]

davomi...
Ekobog'-ekologik park Ekobog'-ekologik park

2012 yilda Toshkent shahrida FondForum tashshabusi bilan barpo etilgan ushbu parkda, bolalar o'ynab, [ ... ]

davomi...
TOP

Bizga qo'shiling: facebook twitter flickr

 

Uzbaby.uz © 2009-2014 Saytdagi materialni qayta chop etish O'zbekiston Respublikasi 

qonunchiligiga binoan qat'iyan taqiqlanadi.