headerasila

ebay

BLOGdagi yangi yozuvlar

Ortiqcha vazn miqdorini hisoblash

Ingliz   Metrik
lbs
ft   in

Sayt rivoji uchun hissa qo'shing



pinkyauction

Ozib, qayta semirib ketmaslik uchun oddiy maslahatlar

Ozib, qayta semirib ketmaslik uchun oddiy maslahatlar

Ozish qiyin jarayon bo'lsa-da, unga ko'pchilik erisha oladi. Bir hafta och yursangiz 2-5 kg gacha yo'qotish mumkin. Lekin muammo shundaki, bu 2-5 kg 1 hafta o'tmasdan ortig'i bilan yana qaytib keladi. Qarabsiz-ki ozganingiz, o'zingizni shuncha qiynaganingiz befoyda bo'lib chiqadi. Ozib, qayta semirib ketmaslik uchun to'g'ri ozish kerak. Quyidagi qoidalarga amal qiling.

1 - qoida

Yotishdan oldin 3 soat ovqatlanmang. Uyquda kalloriyalar yoqqa aylanadi.

2 - qoida
Ko'p suv iching. Ovqat tez hazm qilinib yoqqa emas, energiyaga aylanishi uchun kuniga kamida 3 litr suv iching.

3 - qoida
Yog'lardan yiroq bo'ling. Yog'lar kalloriyaga eng boy mahsulotdir. Ayniqsa go'sht va sutdagi yog'lar badan ter osti yog'iga tez aylanadi.

4 - qoida
Bir o'tirishda ko'p emas, balki tez-tez oz-ozdan ovqatlanish kerak.

5 - qoida
Jismoniy tarbiya bilan har kuni shug'ullaning. Masalan, haftada 2 marta basseynda suzish yaxshi, lekin ozish uchun foydasi katta emas. Ozmoqchi bo'lsangiz, jismoniy mashg'ulotlarni har kuni o'rtacha og'irlik bilan bajarish lozim.

6 - qoida
Meva va sabzavotlardan ko'p iste'mol qiling. Ozayotgan organizm vitaminlarga ehtiyoji katta bo'ladi. Meva va sabzavotlardagi tabiiy vitaminlar organizm tomonidan oson qabul qilinadi, undan tashqari ovqat hazm qilish sistemasiga ijobiy ta'sir ko'rsatadi.

7- qoida
O'zini erkalash. Ozayotganda odam istagan narsasini yeya olmaganidan xafa bo'ladi. Shuning uchun haftada bir marta o'zingiz istagan mazali yeguliklardan me'yorida yeyishingiz mumkin. Shunda ozish stressga aylanmaydi.

Shuni unutmang, qancha sekin ozsangiz, natijasi shuncha uzoq davom etadi. Bir haftada yoki 1 oyda ozishni niyat qilsangiz, u holda keyingi 1 oyning ichida yo'qotgan vazningizdan yanada ko'proq killogramga semirishingizni inobatga oling.

8-qoida
Dam olish. Agar har kungi jismoniy mashg'ulotlar, me'yoridan kam ovqatlanish sizni psixologik va jismonan holsizlantirib qo'ygan bo'lsa, organizmingizga dam bering. Bir-ikki kun davomida jismoniy mashg'ulotlar qilmasdan, o'rta me'yorda ovqatlaning.

9-qoida
"Fast food", ya'ni tez tayyor bo'ladigan gamburger, qovurilgan kartoshkasi kabi yeguliklardan voz keching. Ularning 80% hazm bo'lmay yoqqa aylanadi.

10-qoida
Ovqatlanish me'yorini biling. Ozayotgan paytingizda ovqatdan butunlay voz kechib emas, balki ar doimgi ovqatlanadigan portsiyani yarmini yesangiz maqsadga muvofiq bo'ladi.

Tavsiya qilamiz:
Ozish uchun nima qilish kerak?
Semirib ketmaslik uchun yoki ozish uchun nimalar qilmaymiz. Dietaga o'tiramiz, jismoniy mashg'ulotlar bajaramiz, och yur
Ozish uchun nima qilish kerak?
Ozish uchun aslida oddiy narsalar bizni katta natijaga olib kelar ekan.
Semirish va ayol salomatligi
Ozishni istaganlar ko'p, lekin haqiqiy natijalarga faqat ba'zilar erisha oladi. Tez muddatda dori vositalar yordami
Homiladorlikdan keyin ozish
To'qqiz oyni ichida siz bir necha kiloga semirganingiz sizni juda bezovta qiladi. Ayrimlar homiladorlikdan oldin kiygan

Izoh yozish huquqingiz yo'q

Ozish va go'zlallik sirlari

Qanday ozish mumkin? Qanday ozish mumkin?

Bugungi kunda deyarli barcha ayollarni qiziqtiradigan muammo bu ozishdir. Ozib chiroyli kiyimlar kiy [ ... ]

davomi...
Cho'chqa grippi alomatlari Cho'chqa grippi alomatlari

Qizig'i shunda-ki, cho'chqa grippi alomatlari oddiy gripp simptomlariga o'xshashdir. Ular:

davomi...

Oilaviy hordiq maskanlari

Carousel kompleksi Carousel kompleksi

Katta maydonga ega bolalar o'yingohi. Gorka, kachelya va yana ko'plab o'yinlar majmuada mavjud. Ota- [ ... ]

davomi...
"SEZAM GARDEN" Oilaviy ko'ngil...

Doim ham oilaviy, bolajonlar bilan qayerda o'tirib mazza qilib ovqatlanib dam olib kelishning choras [ ... ]

davomi...
TOP

Bizga qo'shiling: facebook twitter flickr

 

Uzbaby.uz © 2009-2015 Saytdagi materialni qayta chop etish O'zbekiston Respublikasi 

qonunchiligiga binoan qat'iyan taqiqlanadi.